Primena zahteva ISO 22301:2019 Sistema menadžmenta kontinuitetom poslovanja, podrazumeva postojanje planova kontinuiteta poslovanja u vanrednim situacijama. Jedna od takvih vanrednih situacija je i pandemija. U ovoj situaciji koju svi doživljavamo prvi put, želimo da ponudimo smernicu u kreiranju odgovora nz uticaj na poslovanje u vreme ove situacije bez presedana. Ova on-line obuka je nastala kao reakcija na širenje COVID-19, pandemije koja utiče na poslovanje kompanija širom sveta i ukazuje na njihovu nespremnost u pripremi i realizaciji odgovora na kontinuitet poslovanja u ovoj vanrednoj situaciji - pandemiji.
Kao partneri, želimo da ponudimo našu pomoć u odgovoru na uticaj ove situacije bez presedana. Zbog toga smo mobilizirali naše stručnjake za kreiranje obuke za uvođenje pandemijske pripreme i reagovanja.
S poštovanjem, PECB & PDCA KONSALTING & CEIB
Kao partneri, želimo da ponudimo našu pomoć u odgovoru na uticaj ove situacije bez presedana. Zbog toga smo mobilizirali naše stručnjake za kreiranje obuke za uvođenje pandemijske pripreme i reagovanja.
S poštovanjem, PECB & PDCA KONSALTING & CEIB
Deo 1 Pandemija i njen uticaj – Vreme: 10.00 h – 10.45 h
Ovaj deo pruža informacije o zaraznim bolestima, pandemijama, terminima i definicijama koje se odnose na pandemiju, uticajima pandemije, kao i terminima i definicijama vezanim za kontinuitet poslovanja.
- o Zarazne bolesti o Šta je pandemija?
- o Termini i definicije – nulti pacijent; patogen; rezervoar …
- o Načini prenošenja bolesti
- o Karatekristike pandemijskih patogena
- o Ekonomski, socijalni i politički uticaj pandemije
- o Šta je spremnost na pandemiju?
- o Kontinuitet poslovanja
- o Principi kontinuiteta poslovanja
Pauza: 15 min
Deo 2 – Priprema za pandemiju – Vreme: 11.00 h – 11.45 h
Deo 2 – Priprema za pandemiju – Vreme: 11.00 h – 11.45 h
Ovaj deo pruža informacije koje će pomoći učesnicima da steknu znanje o planiranju kontinuiteta poslovanja, kako da odgovore na pandemijsku situaciju u svom poslovanju i koje mere moraju biti preduzete da bi se minimizirao uticaj na poslovanje.
- o Uloga organizacija u privatnom vlasništvu (private organizacije) u pandemiji
- o Postojanje strategije za odgovor na pandemiju
- o Važnost kontinuiteta poslovanja u pandemiji
- o Prilagođavanje procedura rada u odgovoru na pandemiju
- o Planovi kontinuiteta poslovanja
- o Testiranje plana odgovora na pandemiju
Pauza: 15 min
Deo 3 – Odgovor na pandemiju – Vreme: 12.00 h – 12.45 h
Deo 3 – Odgovor na pandemiju – Vreme: 12.00 h – 12.45 h
Ovaj deo daje dragocene informacije o tome kako odgovoriti na pandemijsku situaciju, uključujući aktivnosti kao što su aktiviranje pandemijskog plana za vanredne situacije, socijalna distancija, rad od kuće, održavanje virtuelnih sastanaka itd.
- o Pandemija – vanredna situacija
- o Plan reagovanja u pandemiji
- o Prevencija širenja virusa
- o Socijalno distanciranje na radnom mestu
- o VPN – virtual private network
- o Virtualni sastanci
- o Saradnja sa okolnim zajednicama
Pauza: 15 min
Deo 4 – Komunikacija za vreme pandemije – Vreme: 13.00 h – 13.45 h
Preporuke za komunikaciju na osnovu ISO 22301
Deo 4 – Komunikacija za vreme pandemije – Vreme: 13.00 h – 13.45 h
Preporuke za komunikaciju na osnovu ISO 22301
- Svrha komunikacije
- o Jasna, poštena i saosećajna komunikacija
- o Interna komunikacija
- o Eksterna komunikacija
- o Komunikacija putem socijalnih medija za vreme pandemije
- o Psihološki uticaj izolacije