CEIB Education
  • Naslovna
  • Reference
    • Foto
    • Mediji
    • Kontakt
  • Biblioteka
Naziv obuke:
Spremnost za pandemiju i reagovanje na njih​
Obuka nosi 7 CPD bodova koje dodeljuje PECB Kanada
Free On-line webinar 14.04.2020g 10h-14h​
Webinar će se održati putem CISCO WEBEX
Potrebno je registrovati se da bi Vam odobrili pristup

kontakt tel +381 65 970 5030
Registracija na obuku
Primena zahteva ISO 22301:2019 Sistema menadžmenta kontinuitetom poslovanja, podrazumeva postojanje planova kontinuiteta poslovanja u vanrednim situacijama. Jedna od takvih vanrednih situacija je i pandemija. U ovoj situaciji koju svi doživljavamo prvi put, želimo da ponudimo smernicu u kreiranju odgovora nz uticaj na poslovanje u  vreme ove situacije bez presedana. Ova on-line obuka je nastala kao reakcija na širenje COVID-19, pandemije koja utiče na poslovanje kompanija širom sveta i ukazuje na njihovu nespremnost u pripremi i realizaciji odgovora na kontinuitet poslovanja u ovoj vanrednoj situaciji - pandemiji.

Kao partneri, želimo da ponudimo našu pomoć u odgovoru na uticaj ove situacije bez presedana. Zbog toga smo mobilizirali naše stručnjake za kreiranje obuke za uvođenje pandemijske pripreme i reagovanja.

S poštovanjem, PECB & PDCA KONSALTING & CEIB ​
Deo 1 Pandemija i njen uticaj – Vreme: 10.00 h – 10.45 h 
Ovaj deo pruža informacije o zaraznim bolestima, pandemijama, terminima i definicijama koje se odnose na pandemiju, uticajima pandemije, kao i terminima i definicijama vezanim za kontinuitet poslovanja. 
  • o Zarazne bolesti o Šta je pandemija?
  • o Termini i definicije – nulti pacijent; patogen; rezervoar …
  • o Načini prenošenja bolesti
  • o Karatekristike pandemijskih patogena
  • o Ekonomski, socijalni i politički uticaj pandemije
  • o Šta je spremnost na pandemiju?
  • o Kontinuitet poslovanja
  • o Principi kontinuiteta poslovanja 
Pauza: 15 min
Deo 2 – Priprema za pandemiju – Vreme: 11.00 h – 11.45 h 
Ovaj deo pruža informacije koje će pomoći učesnicima da steknu znanje o planiranju kontinuiteta poslovanja, kako da odgovore na pandemijsku situaciju u svom poslovanju i koje mere moraju biti preduzete da bi se minimizirao uticaj na poslovanje. 
  • o Uloga organizacija u privatnom vlasništvu (private organizacije) u pandemiji
  • o Postojanje strategije za odgovor na pandemiju
  • o Važnost kontinuiteta poslovanja u pandemiji
  • o Prilagođavanje procedura rada u odgovoru na pandemiju
  • o Planovi kontinuiteta poslovanja
  • o Testiranje plana odgovora na pandemiju 
Pauza: 15 min
Deo 3 – Odgovor na pandemiju – Vreme: 12.00 h – 12.45 h 
Ovaj deo daje dragocene informacije o tome kako odgovoriti na pandemijsku situaciju, uključujući aktivnosti kao što su aktiviranje pandemijskog plana za vanredne situacije, socijalna distancija, rad od kuće, održavanje virtuelnih sastanaka itd. 
  • o Pandemija – vanredna situacija
  • o Plan reagovanja u pandemiji
  • o Prevencija širenja virusa
  • o Socijalno distanciranje na radnom mestu
  • o VPN – virtual private network
  • o Virtualni sastanci
  • o Saradnja sa okolnim zajednicama  ​
Pauza: 15 min
Deo 4 – Komunikacija za vreme pandemije – Vreme: 13.00 h – 13.45 h

Preporuke za komunikaciju na osnovu ISO 22301 
  •  Svrha komunikacije
  • o Jasna, poštena i saosećajna komunikacija
  • o Interna komunikacija
  • o Eksterna komunikacija
  • o Komunikacija putem socijalnih medija za vreme pandemije
  • o Psihološki uticaj izolacije
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Naslovna
  • Reference
    • Foto
    • Mediji
    • Kontakt
  • Biblioteka