Kontakt mail office@ceib.rs / mobile +381 65 940 2010
Pozivamo Vas na kurs „Osnove IT upravljanja uslugama“, kurs je zasnovan na poslednjoj osveženoj verziji 3 ITIL-a (IT Infrastructure Library) preporuka najbolje prakse objavljenim avgusta 2011. Biblioteka obuhvata pet osnovnih knjiga idopunjen rečnik ITIL terminologije. ITIL v.3 je uvela celovitu obradu i pogled na IT usluge kroz njihov životni ciklus i ne samo kroz ovladavanje pojedinim procesima. Na kursu će polaznici upoznati sa ključnim konceptima, načelima, procesima i funkcijama koji obezbeđuju uspešno upravljanje IT uslugama.
Ciljevi
- Na kursu će polaznici upoznati sa ključnim konceptima, načelima, procesima i funkcijama koji obezbeđuju uspešno upravljanje IT uslugama.
- Dobiće proverena praktična uputstva o tome kako uspešno da uvedu celovit sistem ITIL preporuka upravljanja IT uslugama.
- Obaviti će pripremu za ispit iz upravljanja IT uslugama za sticanje certifikata „ITIL V3 Foundation Certificate“.
Kome je kurs namenjen?
Kurs je namenjen svim rukovodiocima i stručnjacima koji se bave strategijom, planiranjem, implementacijom, obezbeđivanjem i revizijom IT usluga, ukratko svima kojima je potrebno znanje o upravljanju uslugama po preporukama najbolje prakse.
Stručna osposobljenost
Polaznici mogu da steknu certifikat „ITIL V3 Foundation Certificate “ (Osnovni certifikat za upravljanje IT uslugama) koji je pretpostavka za sticanje svih ostalih certifikata iz područja upravljanja IT uslugama koji se zasnivaju na ITIL preporukama. Ispit se može polagati u Thompson Prometric testnim centrima. Polaganje ispita nije uključeno u cenu kursa.
Način rada
Kurs se zasniva na kombinaciji teorije sa zadacima i praktičnom radu. Pripremljen je na osnovu ITIL knjiga koje je izdao TSO (The Stationary Office) i u skladu sa nastavnim planom agencije za certifikate.
Sadržaj
Uvod u upravljanje uslugama:
- značaj upravljanja IT uslugama,
- definicija usluge i upravljanja IT uslugama,
- potreba stvaranja kulture pružanja IT usluga,
- upravljanje IT uslugama kao prakse.
Životni ciklus usluge:
- ciljevi i poslovna vrednost svake faze životnog ciklusa,
- glavni ciljevi i poslovne vrednosti koje donosi svaka faza životnog ciklusa, opisana u pet glavnih knjiga:
o Service Strategy (strategija usluga),
o Service Design (projektovanje usluga),
o Service Transition (prelazak sa projektovanja na implementaciju usluga),
o Service Operation (funkcionisanje usluga),
o Continual Service Improvement (kontinuirano unapređivanje usluga).
Ključna načela i modeli upravljanja IT uslugama:
- tipovi izvođača usluga,
- pet glavnih vidova projektovanja usluga,
- „V“ model usluga,
- model kontinuiranog poboljšanja usluga, itd.
Procesi i funkcije:
- definicija značenja procesa,
- ciljevi, poslovna vrednost, osnovni koncepti, uloge i interfejs:
o Service Portfolio Management (upravljanje portfeljom usluga)
o Service Level Management (upravljanje nivoom usluga),
o Incident Management (upravljanje incidentima),
o Change Management (upravljanje promenama),
o Demand Management (upravljanje potražnjom),
o Business Relationship Management (upravljanje poslovnim odnosima)
o Financial Management (finansijsko upravljanje),
o Service Catalogue Management (upravljanje katalogom usluga),
o Availability Management (upravljanje raspoloživošću),
o Capacity Management (upravljanje kapacitetima),
o Supplier Management (upravljanje radom dobavljača),
o Information Security Management (upravljanje bezbednošću informacija),
o IT Service Continuity Management (upravljanje kontinuitetom rada usluga),
o Service Asset and Configuration Management (upravljanje osnovnim sredstvima usluge i konfiguracijom),
o Release and Deployment Management (upravljanje izdanjima i primenom),
o Event Management (upravljanje događajima),
o Problem Management (upravljanje problemima),
o Request Fulfilment (ispunjavanje zahteva),
o Access Management (upravljanje dostupnošću),
o The “7 step” improvement process (proces poboljšanja u „7 koraka”).
- Objašnjenje funkcija: Centar za usluge, upravljanje aplikacijama, upravljanje radom, tehničko upravljanje.
- Organizaciona struktura i ključne uloge: korišćenje RACI modela.
- Tehnologija i arhitektura: generički zahtevi za integrisan skup tehnologija upravljanja IT uslugama.
Dokumentacija
Celokupan nastavni materijal kursa je na engleskom jeziku ili Hrvatskom
Cena i ostali uslovi
Kotizacija za prisustvo na treningu 350 Eura
Termin
Datum održavanja kursa – 20. i 21. Mart
Kurs traje 2 dana, sedam i po sati dnevno uključujući i pauzu za ručak (1 sat), od 9 do 16.30 sati (satnica može da se promeni po dogovoru).
Lokacija održavanja kurs
Kurs će se održati u Beogradu – hotel Srbija
Predavač
Kurs vodi predavač/konsultant Zdenko Adelsberger
PhD, Consultant, Trainer and Auditor for ISO 27001, ISO 31000, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Ciljevi
- Na kursu će polaznici upoznati sa ključnim konceptima, načelima, procesima i funkcijama koji obezbeđuju uspešno upravljanje IT uslugama.
- Dobiće proverena praktična uputstva o tome kako uspešno da uvedu celovit sistem ITIL preporuka upravljanja IT uslugama.
- Obaviti će pripremu za ispit iz upravljanja IT uslugama za sticanje certifikata „ITIL V3 Foundation Certificate“.
Kome je kurs namenjen?
Kurs je namenjen svim rukovodiocima i stručnjacima koji se bave strategijom, planiranjem, implementacijom, obezbeđivanjem i revizijom IT usluga, ukratko svima kojima je potrebno znanje o upravljanju uslugama po preporukama najbolje prakse.
Stručna osposobljenost
Polaznici mogu da steknu certifikat „ITIL V3 Foundation Certificate “ (Osnovni certifikat za upravljanje IT uslugama) koji je pretpostavka za sticanje svih ostalih certifikata iz područja upravljanja IT uslugama koji se zasnivaju na ITIL preporukama. Ispit se može polagati u Thompson Prometric testnim centrima. Polaganje ispita nije uključeno u cenu kursa.
Način rada
Kurs se zasniva na kombinaciji teorije sa zadacima i praktičnom radu. Pripremljen je na osnovu ITIL knjiga koje je izdao TSO (The Stationary Office) i u skladu sa nastavnim planom agencije za certifikate.
Sadržaj
Uvod u upravljanje uslugama:
- značaj upravljanja IT uslugama,
- definicija usluge i upravljanja IT uslugama,
- potreba stvaranja kulture pružanja IT usluga,
- upravljanje IT uslugama kao prakse.
Životni ciklus usluge:
- ciljevi i poslovna vrednost svake faze životnog ciklusa,
- glavni ciljevi i poslovne vrednosti koje donosi svaka faza životnog ciklusa, opisana u pet glavnih knjiga:
o Service Strategy (strategija usluga),
o Service Design (projektovanje usluga),
o Service Transition (prelazak sa projektovanja na implementaciju usluga),
o Service Operation (funkcionisanje usluga),
o Continual Service Improvement (kontinuirano unapređivanje usluga).
Ključna načela i modeli upravljanja IT uslugama:
- tipovi izvođača usluga,
- pet glavnih vidova projektovanja usluga,
- „V“ model usluga,
- model kontinuiranog poboljšanja usluga, itd.
Procesi i funkcije:
- definicija značenja procesa,
- ciljevi, poslovna vrednost, osnovni koncepti, uloge i interfejs:
o Service Portfolio Management (upravljanje portfeljom usluga)
o Service Level Management (upravljanje nivoom usluga),
o Incident Management (upravljanje incidentima),
o Change Management (upravljanje promenama),
o Demand Management (upravljanje potražnjom),
o Business Relationship Management (upravljanje poslovnim odnosima)
o Financial Management (finansijsko upravljanje),
o Service Catalogue Management (upravljanje katalogom usluga),
o Availability Management (upravljanje raspoloživošću),
o Capacity Management (upravljanje kapacitetima),
o Supplier Management (upravljanje radom dobavljača),
o Information Security Management (upravljanje bezbednošću informacija),
o IT Service Continuity Management (upravljanje kontinuitetom rada usluga),
o Service Asset and Configuration Management (upravljanje osnovnim sredstvima usluge i konfiguracijom),
o Release and Deployment Management (upravljanje izdanjima i primenom),
o Event Management (upravljanje događajima),
o Problem Management (upravljanje problemima),
o Request Fulfilment (ispunjavanje zahteva),
o Access Management (upravljanje dostupnošću),
o The “7 step” improvement process (proces poboljšanja u „7 koraka”).
- Objašnjenje funkcija: Centar za usluge, upravljanje aplikacijama, upravljanje radom, tehničko upravljanje.
- Organizaciona struktura i ključne uloge: korišćenje RACI modela.
- Tehnologija i arhitektura: generički zahtevi za integrisan skup tehnologija upravljanja IT uslugama.
Dokumentacija
Celokupan nastavni materijal kursa je na engleskom jeziku ili Hrvatskom
Cena i ostali uslovi
Kotizacija za prisustvo na treningu 350 Eura
Termin
Datum održavanja kursa – 20. i 21. Mart
Kurs traje 2 dana, sedam i po sati dnevno uključujući i pauzu za ručak (1 sat), od 9 do 16.30 sati (satnica može da se promeni po dogovoru).
Lokacija održavanja kurs
Kurs će se održati u Beogradu – hotel Srbija
Predavač
Kurs vodi predavač/konsultant Zdenko Adelsberger
PhD, Consultant, Trainer and Auditor for ISO 27001, ISO 31000, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001