CEIB Education
  • Naslovna
  • Reference
    • Foto
    • Mediji
    • Kontakt
  • Biblioteka
Kontakt mail office@ceib.rs / mobile +381 65 940 2010
Mesto odrzavanja: hotel Srbija
Vreme odrzavanja: 20. i 21. Mart
​Cena: 350 Eura
Registracija na obuku
Pozivamo Vas na kurs „Osnove IT upravljanja uslugama“, kurs je zasnovan na poslednjoj osveženoj verziji 3 ITIL-a (IT Infrastructure Library)  preporuka najbolje prakse objavljenim avgusta 2011. Biblioteka obuhvata pet osnovnih knjiga idopunjen rečnik ITIL terminologije. ITIL v.3 je uvela celovitu obradu i pogled na IT usluge kroz njihov životni ciklus i ne samo kroz ovladavanje pojedinim procesima. Na kursu  će polaznici upoznati sa ključnim konceptima, načelima, procesima i funkcijama koji obezbeđuju uspešno upravljanje IT uslugama. 

 
Ciljevi

-      Na kursu  će polaznici upoznati sa ključnim konceptima, načelima, procesima i funkcijama koji obezbeđuju uspešno upravljanje IT uslugama. 
-      Dobiće proverena praktična uputstva o tome kako uspešno da uvedu celovit sistem ITIL preporuka upravljanja IT uslugama.
-      Obaviti će pripremu za ispit iz upravljanja IT uslugama za sticanje certifikata „ITIL V3 Foundation Certificate“.

 
Kome je kurs namenjen?

Kurs je namenjen svim rukovodiocima i stručnjacima koji se bave strategijom, planiranjem, implementacijom, obezbeđivanjem i revizijom IT usluga, ukratko svima kojima je potrebno znanje o upravljanju uslugama po preporukama najbolje prakse. 

Stručna osposobljenost

Polaznici mogu da steknu certifikat „ITIL V3 Foundation Certificate “ (Osnovni certifikat za upravljanje IT uslugama) koji je pretpostavka za sticanje svih ostalih certifikata iz područja upravljanja IT uslugama koji se zasnivaju na ITIL preporukama. Ispit se može polagati u Thompson Prometric testnim centrima. Polaganje ispita nije uključeno u cenu kursa.

Način rada

Kurs se zasniva na kombinaciji teorije sa zadacima i praktičnom radu. Pripremljen je na osnovu ITIL knjiga koje je izdao TSO (The Stationary Office) i u skladu sa nastavnim planom agencije za certifikate. 

Sadržaj

Uvod u upravljanje uslugama:

-      značaj upravljanja IT uslugama,
-      definicija usluge i upravljanja IT uslugama,
-      potreba stvaranja kulture pružanja IT usluga,
-      upravljanje IT uslugama kao prakse.

Životni ciklus usluge:

-      ciljevi i poslovna vrednost svake faze životnog ciklusa,

-      glavni ciljevi i poslovne vrednosti koje donosi svaka faza životnog ciklusa, opisana u pet glavnih knjiga:

o   Service Strategy (strategija usluga),
o   Service Design (projektovanje usluga), 
o   Service Transition (prelazak sa projektovanja na implementaciju usluga), 
o   Service Operation (funkcionisanje usluga), 
o   Continual Service Improvement (kontinuirano unapređivanje usluga).

Ključna načela i modeli upravljanja IT uslugama:

-      tipovi izvođača usluga,
-      pet glavnih vidova projektovanja usluga,
-      „V“ model usluga,
-      model kontinuiranog poboljšanja usluga, itd.

Procesi i funkcije:

-      definicija značenja procesa,
-      ciljevi, poslovna vrednost, osnovni koncepti, uloge i interfejs:

o   Service Portfolio Management (upravljanje portfeljom usluga)
o   Service Level Management (upravljanje nivoom usluga),
o   Incident Management (upravljanje incidentima),
o   Change Management (upravljanje promenama),
o   Demand Management (upravljanje potražnjom),
o   Business Relationship Management (upravljanje poslovnim odnosima)
o   Financial Management (finansijsko upravljanje),
o   Service Catalogue Management (upravljanje katalogom usluga),
o   Availability Management (upravljanje raspoloživošću),
o   Capacity Management (upravljanje kapacitetima),
o   Supplier Management (upravljanje radom dobavljača),
o   Information Security Management (upravljanje bezbednošću informacija),
o   IT Service Continuity Management (upravljanje kontinuitetom rada usluga),
o   Service Asset and Configuration Management (upravljanje osnovnim sredstvima usluge i konfiguracijom),
o   Release and Deployment Management (upravljanje izdanjima i primenom),
o   Event Management (upravljanje događajima),
o   Problem Management (upravljanje problemima),
o   Request Fulfilment (ispunjavanje zahteva),
o   Access Management (upravljanje dostupnošću),
o   The “7 step” improvement process (proces poboljšanja u „7 koraka”).

-      Objašnjenje funkcija: Centar za usluge, upravljanje aplikacijama, upravljanje radom, tehničko upravljanje.

-      Organizaciona struktura i ključne uloge: korišćenje RACI modela.

-      Tehnologija i arhitektura: generički zahtevi za integrisan skup tehnologija upravljanja IT uslugama.

 
Dokumentacija

Celokupan nastavni materijal kursa je na engleskom jeziku ili Hrvatskom

 
Cena i ostali uslovi

Kotizacija za prisustvo na treningu 350 Eura
 
Termin

Datum  održavanja kursa – 20. i 21. Mart 

Kurs traje 2 dana, sedam i po sati dnevno uključujući i pauzu za ručak (1 sat), od 9 do 16.30 sati (satnica može da se promeni po dogovoru).  


Lokacija održavanja kurs

Kurs će se održati u Beogradu – hotel Srbija

 
Predavač

Kurs vodi predavač/konsultant Zdenko Adelsberger
PhD, Consultant, Trainer and Auditor for ISO 27001, ISO 31000, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Naslovna
  • Reference
    • Foto
    • Mediji
    • Kontakt
  • Biblioteka